You the Onlyy one ♥

Heyy Guyss , Assalamualaikum . Ecehh , aku Dahh bagi salam tak reti nak Jawab kee . ? Dosa tauu if tak Jawab . haha . Okayy , joke . Jangan ambik Hati , O makan Hatii ehh ehh . ? Jatuh hatii takpe . *ayat Akak akuu .  Korang ape buad tohh . ? Tengah khusyuk bace Blog aku . ? Okayy good . Thanks . Hihi , kitee bosan lah awak , itoo kite meroyan tak tentu pasal Nih . Sorry . --' . 

Korang korang dahh Bace tajuk dekat Atas , ? Okayy , bagus . :) This is for My Capital ' H . Korang tahukan sape . :) Yeye . Yang mane kenal Aku tohh , mesti tahu . Aku dahh break dengan Diee haritoh . itoo semua salah aku kan sayang . ? Aku yang start dulukan . ? Okayy , aku Mintak maaf Babyy :* . 

Haritoo kiteOrang gaduh . Semua sebab Aku . mase toh pulak , Aku macam perempuan takde perasaan . Takk kesah langsung pasal Diee . TAK . aku taktahu kenape Aku jadi Macamto . Astaghfirullahazim , Ape aku dahh buat . ? Aku dah buat Orang yang aku sayang , kecewa dengan Perangai aku sendiri . Harito aku kejam sangat . Ye , sampai Diee tengking aku . ! For the first time die tengking aku macamto sekali . Nak tahu ape die cakap . ? Baby KEJAM . Ye , aku mengaku haritoo . aku kejam sangat dengan die . Aku mintak Maaf sayang . 

Harinih aku kiteOrang dahh baik . Kembali seperti Normal . Ecehhh . Hihi , kiteOrang baik pun , sebab perangai Aku dah Okay , aku taktahu Setan ape yang  masuk dalam badan aku haritoo .  Now kiteOrang dahh Okay , thanks a lot to ALLAH for give me One more Chance . thankyou . :*  Maybe jodoh kiteOrang kuatt . Ecehhh , harap2 macamtolah . Korang doakan Awww , Okay thanks untuk sape yang Doakan . sayang orang lebih . Muahh kirikanan . . 

To yang tengah berCouple sekarang nihh . Jage lahh Bf / Gf korang toh elok2 ehh . ? Kalau orang dah sayang , jangan kite Sia2 kan diee . takot kite takkan Jumpe peluang atau Orang macamto lagyy . :> Okayy . 

 " Jangan tinggalkan Orang yang Kitee sayang demi Orang yang kite Suke . " Kbyee . Assalamualaikum