Really Miss You ♥

Heyy , Assalamualaikum . :> . korang dah makan . selamat Malam . korang tengah buat Apee , aku tengah Bosan tahap gaban Nihh . --' . hihi .Dahh bace tajuk dekat Atas ? Okayy , aku rindu dekat Due orang yang rapat Dengan aku , tapy Now macam buat Hal masing2 . :>Sokay , cume Aku nak cakap ImissyouAlot♥


Paling2 Aku rindu , Kakak aku . * bukan Akak kandung . Hihi , aku dah pernah Storyy pasal die dekat Blog nih . Yee , sekarang kiteOrang dah tak macam Dulu , entah , taktahu kenape . :) Dulu kalau Onl je , mesti salah Sorang tegur , tak Aku , die . tak Die aku . sekarang die Tak online kot dengar Cerita akak die bawak balik U , okay , toh Aku tak Kesah sangat lahh ken . Selalu nye Hari2 kiteOrang mcg . Sekarang tak . Semalam kot die ade Mcgg , Yee , ingatkan nak lepaskan rindu . tapy , sayang aku ter'reply lambat , terus tak jadi Mcg . takpe , sangke Die busy kot . ' akak , kau mane Going , ? kau sihat . ? Hm , seriusly Miss you kak , Rindu nak gelak2 dengan kau , nak gurau dengan kau , nak peluk kau , nak Cium pipi kau . Hihi , rindu kauu gegile kak , Kalau ajak kelua , kau takdapat nak pergi kan . ? Okay takpe Aku takkesah , cume Aku harap Hubungn kite macam dulu , Bile dah masuk sekolah balik . ! Okay , ? Hihi , 

                                                          Ieda Cheyda . Miss you :*

Orang kedua pulak , Kawan aku . Okay , aku anggap Die bestfriend aku . tapy , kiteOrang tak pernah jumpe . So , kenal pun dekat Dalam Fb , Jyeah diee nih Hot , Sekarang die dah Sombong , kan sayang . ? Kau yang mengaku :P . Now , aku nak Cakap , aku Rindu Pyka yang dulu . Seriusly . Senyum kau , gelak kau . Dulu kite Selalu borak2 kann kann . ? Dekat IM . kau cerita masalah kau , Aku nih still tau , jadi Pendengar setia kau , tapy , Kau dah taknak Borak dengan aku . :/ Ohh , sedihh2 . kenape berubah . ? Nak Pyka yang duluuuuuuuuuu . Please, ? Forr me . ? Bolehh . Okay , aku harap kau bace nih Ehh , Khas untuk kau . :>

Die cantikkan . ? Semestinye . Kay , Miss you :*