Selamat Datang December . :)


Heyy readers . Assalamualaikum . :) Korang korang dah bace tajuk dekat Atas  . ? Hihi , dahh kann kann . Jyeahh , December menjelma kembali . And this last Month for Year 2011 . So , aku hope December nih akan ade kenangan yang terindah dalam Hidup korang . Aminn  . ! Hihi , aku rase December nih lahh paling buat Aku happy sekali . Nakk tahu kenape , ? Bace duluuuu . :) 

Aku rasa happy sebab, ehmm . Kite maluuuuu nak bagy tahu , Alahai , saje nak Mengedik . Hihi , 8 December 2011 , Harinih paling penting , sebab , setahun sudah Aku dengan Capital ' H aku couple . Alhamdulilah , aku Hope kiteOrang kekal sampai tarikh nih dan selamanye , hihi sebab Ape aku cakap macamnih . Iyelah korang tahukan . Mane tahu , kiteOrang takde Jodoh kee . sebelum tarikh nih Dahh putus ke . Kerja ALLAH , die maha Mengetahui . :D , tarikh nih Jugak birthday Boyfiee aku nih . Hahah , Fuyooo , bestnye kalau Dapat sambut birthday die Plus Annive kiteOrang nih . Hope dapat kelua tarikh nih . 
13 December pulak . Cube teka ape . ? Haha , Birthdayy kite . Awwww , takk sabar tunggu . Haha .  Natyy wish tau . ? Hahah , # joke . 
20 December , Birthday my bestfriend daripada Umur aku 8 tahun lagy kiteOrang berkawan . Haha , naty Aku wishh kau ehh sayang . Watlekk (Y) 
23 December aku pergi Holiday with My familyy . Yahooooo . Hihi , takk sabar2 nak tunggu tarikh" Nihh . hope Aku panjang Umur dan dapat sambut semua Nih . Aminn . 

Okayy lah tohh je nak Cerita . takde Idea dahh nih . Haha. Okayy bhaii . Gudnite . :)