Sahabat :)

Heyy readers . Assalamualaikum . 

Harinih Myra nakk Story pulak pasal Sahabat . Okayy , hihi . korang Mesti ade sahabat kann , ? Walaupun sorangg . Kann , kann . ? Hihi , kejap . Ape beza sahabat Dengan kawan , O bestfriend dengan friends . ?
Woww , Hihi . banyak sangat perbezaan nye kan . ? 


Antare perbezaan yang aku tahu lahh kan . 

sahabat adelah , Kite bolehh menceritakan Hal peribadi kite dan Insyaalah die boleh menolong kite atau Menasihatkan kite , sahabat juga boleh menolong kite sewaktu susah dan senang . Takk kire kite berada dimana pun . Seorang sahabat tidak akan pernah melupakan kite , walaupun Sekolah o tempat kerja korang lain2 . alaa , korang faham kan maksud aku , " iyelah Orang too , dah jumpe kawan baru lupekan kawan lama . " hm , tengok . itoo bukan sahabat sebenar . Hihi . Sahabat juga bukan Seorang yang bertalam dua muke . Jyeahhh . ito Diee , kalau toh bukan sahabat tapy , hasabat . Haha , # Joke .
Aku dah terangkan nih , So kawan toh pulak , sebaliknye .

Banyak sekarang nih , Aku tengok orang update Status dekat Fesbuk . Ade yang tulis , ' kawan makan kawan lahh ' and so on . Heyy guys , kalau kau dahh tahu perangai dieOrang macamtohh , takpayah lahh nak berkawan dengan Diee , kite berkawan . dengan semua Orang dan tak Mungkin dalam Seribu orang yang kite berkawan toh semua nye baik and ikhlas berkawan dengan kite . aku cakap Nih , sebab aku pernah kene and aku Update pasal tajuk nih , ikott pengalaman aku sendiri . :) 

My mom selalu pesan kalau pilih kawan toh , pilih yang elok2 , jangan pilih kawan perangai takk Senonoh . haha . So aku pulak nasihatkan Korang bende yang sama . :D . 

Sahabat penawar dan Sahabat jugak racunnye . Am i right Hun . ? 

Yes , i am right . ! Aku dah banyak sangat berlaku bende nih dekat Aku . Aku tahu macamne Sedih nye kalau kite kehilangan Kawan yang kite sayang , yang kite percaya . Yang tahu semua Hal peribadi kite . Sedih sangat , sebab Mungkin kite takkan Jumpe kawan macamtoh lagyy . Kann . ? Sekarang susah kite nak Carik kawan dan yang betul2 kenal Erti persahabatan . Kann . ? Semua orang penting kan Diri , diee baik dengan Kite sebab ade Udang di sebalik Mee , Ye . ramai Orang macamtoh sekarang , So takk terkejut lah kan kalau terjadi dekat Diri sendiri .

Ciri2 sahabat yang Sebenar . 

# Jujur 
# Ihklas , 
# Saling memahami , 
# Saling bantu membantu , 
yang paling penting , Kepercayaan . :) 

Ayna Sempoi , Fatihah Lah , Fatin Azlin

Wan nur Ashikin , Anyez Asrenk
Fatin Zakirah
Fatimah Zahra a.k.a Emma

This is My Bestfriend ever . Aku harap kite kawan sampai Matiii .ILoveyouallss