Susah nak Lupekan Orang yang Kitee sayang . :/

Heyy readers . Assalamualaikum . Korang ape Khabar , ? sehat takk . ? :) Rasa lama pulak takk Update blog . Hihi , setakat Menjegah je , Adelahh . xD . 

Kau dahh bace tajuk dekat Atas tohh , ? Hihi . Jyeahhh , macam Orang putus Cinta pulakk kan . ? padahal takk , Cume pepagi Nihh , teringat Kisah hidup Aku . Haha . I just wanna To share a Bit story about My life . Yang lain2 takk bole . R A H S I A . Hahah . takdelahh .  # Sharing is Caring ♥ , Auwwww . 


Haha , Korang korang korang dan Korang mesti pernah Bercinta kann . ? Alooo , takpayah nak tipu , Budakk darjah 4 pun dah pandai bercinta , kann . ? Nih kan korang . Haha . Percintaan  , kadang" mengembirakan dan kadang" menyedihkan Apabila kite mengalami Sebarang pergaduhan atau perpisahan , Amat menyakitkan Right . ? Hihi , Iknowitsayang . :) 


Pergaduhan , adalah berpunca daripada . Salah faham , Pentingkan diri , Ego , Panas baran , tidak mempercayai Antara satu sama lain , dan itoo boleh menyebabkan Perpisahan . Am i right . ? 
Perpisahan ade beberapa sebab yang Aku tahu , iaitu . Pergaduhan , Dipermainkan ,  tidak direstui Olehh ibubapa .Dan yang paling Penting . KUASA ALLAH . kann . ? Korang faham kan . ? takperlu Aku nak Xplain . :D , 


Kau nampak Ayat yang aku birukan toh . ? Haha , itoo yang pernah terjdi dekat Aku . Aku saje je nak pilih toh , sebab Aku rase toh yang paling Menyakitkan , kann . ? sakit hati bile kite dipermainkan Olehh seorang lelaki ataupun Perempuan . rasa sedih , kecewa , menyesal , dendam semua Berbaur didalam Hati . Ini kisah aku dengan Orang yang aku sayang dari dulu Hingga sekarang  # sekarangdahberkurang . :D . For you
Mr.R . Hihi , takperlu lahh nak dihebohkan name diee . Sampai sekarang aku masih Ingatkan diee . ? kenape . ? Sebab . ehm . korang ade jawapan nye . #yangberpengalaman . 
Haha , aku malas nak Bercerita tentang nih . Amatt amat menyakitkan Hatii , seriusly . Korang pun faham kann . ? 


Susah nak lupekan Orang yang kite sayang . bermaksud kite masih sayang kan diee . tapy , Pernah takk kite terfikir yang die ade ke tak perasaan yang sama macamne Yang kite rase . Kalau ade , Ohh . memang Jodoh kau . kalau takde .Sebaliknye lahh . 
Selalu kan kite dengar cerita , Orang bunuh diri sebab percintaan . Aku rasa Orang toh Bodoh . Maaf aku cakap , tapy Itoo lah kenyataan . kenapa kite nak Bunuh diri sedangkan si'dia' sedang gembira dengan pasangan pilihannye , * Wonder . Frust , ? takk sanggup tengok Die berpengangn tangan dengan Orang lain ? Huh , itoo Cume alasan semata" . aku rasa yang putus Cinta nih . Banyak2 kan lahh bersabar , Kuatkan hati , mulekan Hidup yang baru , :) ape salahnye kan . ? lupekan Segala kisah pahit kite yang Dulu . Dann melupakan itoo sangat memerlukan masa , Aku tahu tohh . :3


Haha , banyak sangat aku berceramah hari Nih . hihi  Okayy , lahh . Bhaii . Takecare . Hope enjoy and Happy always . :D #akumengakusebenrnyebanyklagyygnakDiceritakntapyMalas .