Izzati Manarina . :/

Heyy readers . Assalamualaikum . Korang ape Khabar . ? Sehatt . ? Okayy , nak Storry pasal Adik angkat Myra nih . Hihi , Dah bace kan tajuk dekat Atas . 

Hm , Korang . Sedihh doe . Besok last sekolah . Dahh takdapat nak Jumpe diee . Diee pindah KL pulak toh tahun depan . Adess . Aku sayang diee doe . Sayang macam Adik aku sendiri . Sabtu nih nak Ajak hang . Die takdapat nak pergi . Hadoii . Aku baru nak belanje Diee . Well , For the lastkan . ? :/ 

Die baik dengan Aku , Die selalu joke2 Dengan aku . Haihh . tahun depan dahh takdapat nak Cium pipi die toh . dahh takdapat nak tengok Muke diee . dahh takde Orang nak terperanjat kan Aku , dahh takde Orang nak Cuit2 aku . Dahh takde Orang nakk Peluk aku . Hihi , Over pulak . Haihh . 

To My Beloved Sister . Sayangg , takecare tau dekat Sekolahh baru . Kalau ade Orang buli adik . Adik buli die Balikk ehh . Hihi , Iloveyouu sayang . Akak hope Adek takk lupekan Akak ehh , Akak pun takkan lupekan Adik . Kalau ade pape Prob , perlukan tempat Luahan . Jangan lupe Call akak . Cerita je dekat Akak ehh . ? Jangan malu2 . Hihi . Okayybhaii . 

Okayy lahh Readers . Itoo je . Hihi . Kbhai . salam . :D ,