Perasaan . : )


Heyy Korang . Good morning , Hihi sekarang dahh pukul 4 lebeyh pun Belum tidur lagy . Jadii burung hantu aku harini , Haha . Korang semua Ape khabar . ? Sehatt tak . ? Hihi . Korang dahh bace tajuk dekat Atas . ? Dahh , ? Okayy good . :D . 

Harini , boyFiee aku pelik sangat . taktahu kenape Weyhh . Haih . buat aku jadi risau pun Ade jugak , Act tengah risau. But , Diee dah tidur dahh sekarang . Penat lettew Hang dengan Member diee Semalam . hihi . Okayy , sebenarnye Aku nak cerita pasal die lahh . -,-

Darii tady . Hm , pukul 1 lebeyh sampai pukul 3 lebeyh tady .KiteOrang contact . Jyeahh , macam Biase lahh ken . tapy , Diee kate die takk sedap hati  . Takk sedap hati , ? Pasal ape Weyhh . diee kate Aku macam nak Tinggalkn die . Ohh no , Sayang toh PERASAAN je kann . ? I know itt . ! Iloveyou sayang . Mane mungkin Aku nak tinggalkan kau . ? 

Haa , sebab toh lahh Aku rase die pelik harinih . Ehm , kenape weyhh dengan diee . ? Ade pape ke . ? Choyy , seriusly aku Risau . risau sangat . Ade sebab ke diee dapat perasaan toh . ? Hm . Please give da Answer . >< . 

Biyy . I promise takkan tingalkan You . that My promise and I really mean it sayang . Percayalahh .