Perangai Budakk Bengong . -__________-

Heyy Readers . Assalamualaikum . :D , 

Korang dahh bace Tajuk dekat Atas , ? Dahh kann , kann . ? Okayyy . 
Aku ada Sorang 'MEMBE' Yang takk berape Nak baikk . Dulu kawan Sekarang Musuh . : )

Okayy , Aku malas Nak heboh sangat Pasal diee . Sebab takut Die malu . Hihi , Dont Worry . Aku mane reti Aib2 kan Orang nih . Haha . Nih , REALITY . and die nih Memang menyakitkan Hati . 
 Heyy Capital ' M , Kalau kau bace . Mintakk Maaf lahh ye .Storry nih Hot sangat sebab toh Aku Update . Hihi . -__________-

Now , Tady syok2 Dekatt school . Lepas Makk aku balik sebab Ambik duet 1o0 tohh .  Aku terdengar pulak Cerita pasal Aku . Fuyooo . Name aku famous Weyhh , Capital ' M . thanks Buat aku Famous . 
Si penyangak Nih . diee Storry dekat Sorang parents nih . Cakap aku yang salah . Semata2 . Nak tutup kesalahan sendiri . Hahahaha . Baguss kann . Kalau korang . ? Marah takk . ? Bagi pendapat . -,-
Macam aku cakap Tady , aku malas sangat nak Heboh pasal Nih . sebab bende Nih dah lame , tapy , Still ingat lagy Dalam ingatan Sape yang salah Weyhh . KiteOrang ade bukti . ? Kauu , ? setakat Berani sebab Membe2 kau toh Ade kann . kann kann . ? Hott lettew kawan Dengan budak macamtoh . 

Okayy lahh . sampai Sini jelahh ehh . Not in mood . --' . Kbhaii .