Last Day :)



Hi guyss :) k sangat lama tak update blog kesayangan mira ni :< tsk tsk . sedih ahh , dah lama tak share story dengan para blogger . kahkahkah *bajet macam ada orang nak baca je blog aku ni *
Hahhaha .k harini hari sabtu bersamaan dengan 10.11.12 kahkah , cantik gila kan tarikh tu ? Erghhh -,- . Okay . so , apa plan korang cuti sekolah ni ? Hmm , Mira tak jadi pergi Sarawak :< tsk tsk sebab rumah nenek tengah renovate . so, mama kata takut tak selesa nanti ,hmmmm :) okay mama , acik faham , hahhha . So , mira maybe akan pergi Penang dengan Kuantan :) takpun kalau boleh singgah langkawi Mira nak singgah kejap nak beli dslr :) Hihihihi benda yang aku idamkan selama ni ,kahkahkah ^^ ,
Okay , semalam ramai jugak yang datang sekolah sebab last day kan nak jumpa bebudak ni .Hmm ,emma , aina,ekin,ayie semua datang , kannn kitaorang tak dapat nak jumpa ekin :< hmmm , dia dah pindah johor dan kemungkinan dia tak datang masa ambik results nanti ,arghhhhh cedinya :< nanti mesti boshang kalau takde dia semua.yelah dia kan kakak aku , Along :p kahkahkah Along , jangan lupakan adik eh :) Adik sayang sangat sangat dekat Along . :* Adik harap hubungan kita tak kan musnah kalau along dah pindah sana , Amin !
Btw , semalam tak bergambar sangat .taktahu kenapa semalam suasana sebak je , :< aku dah tahan nangis dah tu .kahkahkah .eh semalam kan kita nak bergambar dengan crush .tapi ..... dia taknak :) maybe sebab kita tak cantik,comel,lawa kot :p kahkahkah ,dia kan memilih.hmmm , maybe :3 dah sebenarnya dia dah jadi ex crush jewwwww .dah taknak taruh harapan dekat dia , dia langsung tak pandang kita . buat apa nak suka dia lagikann ? Hahaha , better tunggu Hakimi .eh ehh ? :p sebenarnya aku terasa gila vavi ah dengan dia .rasa macam , erghhhh taknak tengok muka dia ,taktahu kenapa.kalau tengok muka dia keluar dekat TL pun sakit hati .hmmm .bukan maksud aku , aku benci dia kepe .tapi aku pelik kenapa tak pernah nak fahammm aku ? kawan aku cakap maybe sebab pemikiran dia bab2 couple dia kurang matang .Alahai ,kimi tu ah baru first time couple dengan aku bukan main faham lagi aku .serius ah doo -,- Hmm ,k takpe ah , aku cuma nak cakap aku mintak maaf kalau selama ni aku ada mengangu kehidupan kau . lepas ni kita dah tak jumpa kan ? :') kau jaga diri ehh ? kalau dapat someone special tolong sangat sangat faham dia , jaga hati dia :> okay awak ? :* kbye , 
Okay stop cerita pasal crush ,ehh , btw semalam kita ada bergambar dengan shark , ayie ,umi,syeron,azril ,ha tu je kot ,kahkahkah , taktahu aku :3 sebab guna camera orang lain .kahkahkah .kesian aku takde camera , *jangan hina okay :p*
W @sharkbambam and @azri_raffi


W Ayie ,CIkon,Ziraffe , Panda :)
Okay ,itu je gambar yang aku dapat -,-kahkahkah , semalam tak bawak tabs dengan fon punya pasal .takdapat ah tangkap banyak banyak banyak gambar . hahaha . k for syikin jaga diri eh dekat sana ? Iloveyou :* Emma , Ayie,Aina kita hang out tau nanti sesama . iloveyou :* jangan lupa aku dekat sini .kbyeee :) *lambai tangan*