Rinduu diaaaa :3



Hi guys :) k update blog lagi .lalalalallala xD lantak la , aku punya blog lah kan . k sebelum tu , kita nak tanya korang semua dah niat puasa ke belum , :3 hahahha , k aku bosan ,hmmm , malam2 macam ni tetiba teringat dekat someone yang pernah jadi bestfriend kita , hahahhaa , sebenarnya kan aku teringin sangat nak bagitahu dia yang aku rinduuuuu sangat2 dekat dia , hmmmm , tapi dia dah benci aku , aku pun dah tak pakai fon,,deactive fb .yelahhh nak pmr kan . 6 /08/12 ni dah trial , Wish me luck guysss :) k kawan aku ni dia budak sekolah sukan ,. ya memang susah nak jumpa dia , aku dah mintak maaf pun dia still carik gaduh ,so aku dah takboleh nak buat pape . Hey kawan ! kau apa khabar ? sihat? sempena bulan puasa yang penuh barakah ni , aku nak cakap selamat berpuasa , aku hope kau ampunkan kesalahan kecik dan besar yang aku pernha buat dekat kau . jap2 , aku nak wish birthday kau sekarang ehhh ,. yelah,aku bukan boleh contct kau dah ,kankankan and aku wish kau dapat 8A ,!buat betul2 tau PMR , sebelum tu aku pun nak mintak maaf pasal text yang kurang ajar tu , update cerita kau dekat blog ,aku mintak maaf sangat2 eh sayang . hahaha , dah lama tak panggil kau macamtu :* kau nak tahu somthing tak ? aku kadang2 kalau bosan aku suka bukak Fb pakwe aku , then stalk kau . hahahha ya ! aku memang suka stalk kau , aku tengok gmbar kau ,. hmmm , latest kau ada update pasal aku . sebab ada perkataan 'sempoi' tu , hmmmm , so aku agak kecik hati ahhhh . hahah takpe lah .aku tetiba nak update pasal kau ni bukan apa , aku takut aku tak sempat nak mintak maaf dekat kau ke . kannn susah :3 okay lah aku nak tidur ni kbyeee ,idoloveyou ex bestie , muahmuahhh :* takecare , and gudluck !