Perpisahan Mengundang Kesedihan .

Hai guys . Assalamualaikum . korang Semua ape Khabar , ? Harini ape Cerita , ? Happy , ? Sedih .? Kecewa , ? Frust . ? Ha . Senang cerita kau Cakap jelahh . Heee :) Ohh lupe , Congrats kepada Budak PMR yang straight A toh , yang takde toh , Jangan mengalah . SPM ade lagy . Usaha lagy yee . Okay , now aku Bukan nak Cerita pasal nih . :/ . korang semua Mesti pernah rase Semua nih kann . ? Korang berpisah dengan Orang yang korang sayang . Then tup tup , Die berubah dengan Sekelip mata , Awwwww . amat menyedihkann , kann , kann . ? * tengah menangis ;( , Hahahha . Okay takpe , Maybe harinih Hari yang palinggg Happy bagi die . Die dapat Cemerlang , then Insyaallah Parents die akan bagi kepercayaan dekat Die balik yang lama Hilangg . Congrats sayang . korang nak tahu , ? Dari semalam sampaiii Harinih , kalau Aku sorang2 je , mesti Aku termenung , then tersenyum , pastu Menangis . ehh , pahal dengan Aku nih . Meroyan ka . ? Boleh masuk Hospital tanjung rambutan ke nih , ? Kalau boleh aku Check in . and taknak Check out untuk selama2nye . Kawan dengan Orang gile lagy bagus kann . Heeeee . Impian tooo . :) Susah kan nak Lupekan orang yang kite dah Sayang . ? kay , aku mengaku memang susah . Acaano nak lupekan ehh , mesti Ade boyprengg baru ka , atau ehm , Any idea . ? Okayy , malas nak Fikir tentang toh . Harinih die langsung ehhm , macam taknak Layan aku ,. ! takpe , Aku faham . kiteOrang bukan ade papepun . Kawan jee , kann . ? *dalam Hati stil angap boypreng na * harinih die tak Call aku rasa , takpelah , lagypun Aku kene biasakan Hidup tanpa Die . asal Die boleh hidup tanpa Aku , aku pulak takboleh . Haihh , Myra mesti boleh punye ! Chaiyok2 . Hahahah . korang nak tahu , ? 

>> aku takpernah Sayangkan seseOrang macamne Aku sayang die . 
>> aku takpernah Gurau , manje , Gedik dengan Sesiape kecuali Die . * yang terlampau Over .
>> aku takpernah rasa disayangi Oleh mane2 Boypreng sebelum nih And die lahh satu2 nye . 
>> aku takpernah Mintak couple balik dengan Lelaki kecuali die . 
>> aku takpernah takdapat lupekan seseorang toh kecuali die . 
>>aku takpernah rasa bahagia dengan Ex aku yang lain kecuali die . 
>>aku takpernah dapat Hadiah daripada mana2 lelaki kecuali die .
 

AKU CUME NAK BAGY TAHU KORANG , KORANG AND KORANG . AKU SAYANG KAN DIE . apekan daya , kiteOrang terpaksa berpisah . Takdir kenn , nak buek acano . :'> 
to Capital ' H . awak jage lahh diri awak baik2 ehh , lepas Nih , saye takdo nak Jage awak doo . Hihi , i;m So sorry  . saye takboleh tepati janji saye , tapy Cume satu je saye nak awak tahu , istillloveyou and iwillwaitforyou Honey . Dont worry . Hihi , kbye awak . Loveyou . Lof Of Love , ur Ex Gurlfie  , Nur Amira Arifin ♥ .