My Bornday . :)

Heyy dudes . ! Assalamualaikum korang . ! Miss korangg lewww , Hihi . baru berape Hari tak Update dah rindu kann . ? Alaaaa , aku tahu korang pun rindu aku kan  , ? Hahaha . jangan nak Menafikan ler . tahu toh . Okay , perasan kejap . takpekann . ? :> 

Korang ape Khabar , .? Sehat , ? kalau Sakit makan Ubat cepat2 takot Melarat , kalau makin Sihat , Alhamdullilah :) . Korang dah bacekan tajuk dekat Atasss . ? Yeeyyyyyy , Semalam birthday Myra , Haha . Dah lame tunggu , tapy Malangnye ade yang Takk happy semalam . Ohh , takpe . tabahkan Hati . n Pasal toh , aku rasa tak perlu nak Heboh kot . Private lah sayang . Sorry ehh . ? Hihi . 

Ramai dekat ' Laman Muka Buku ' . friends aku sume Baik2 , semua Wishh , tak semua , separuh daripada Friends kite . Haha . thanks Friends , really Apperciate that . Muahh sikit . :* . Okayy , Orang first Wish aku . Fatin Najwa , tapy die Wishh , masih belum tarikh Aku . tapi , takpe . thanks Jugak , sebab Ingat . sayang kau lebih , Tepat pukul 12 , tarikh 13 . 12 . 11 . Capital ' H call , tapy takk Angkat , ade 10 Mcg dari die n 31 Missed call . hahaha . Bukan sengaja tak Angkat leww , kite tertido . Penat . ! Haha , taktahu ape Yang penat . Hihi , dekat Dalam mcg pun diee Wish , dekat Fon pun diee Wish . haha . Akhirnye kite Angkat jugak fon tohh . Kite angkat , die terus nyanyi lagu Happy birthday . Awwww , terharunye kitee . thanks Biyyy :* Aku rasa macam aku seorang Puteri malam tohh . Hihi . Okayy , angan2 . takpekann . ? Hihi . 

Dahh ler , takde Idea lah nak tulis Apo lagy :P . Hihi . kbye . :) Takecare .