I'm Gonna Miss You , Babe ♥

[ Assalamualaikum ] . 

Heyy readers . (: .
Mesti korang tertanya2 kann . ? Aku rindu sape . O Maybe Korang dahh tau . Yang mana rapat Dengan aku tohh lahh . Hihi . ;D

Haha , secara Jujur nye lah kan . Aku rindu Gegile dekat Capital ' H  . Jyeahh , 
Selalu nye . KiteOrang gayut Malam2 . takk kesah lah sampai Pagi pun takpe . Hihi , 
Bergurau2 dengan Diee . aww , Seronok mase toh awak . (: 


But , Now . KiteOrang tak macam Dulu . sebab KiteOrang dahh takde Relation . 
Yess , toh yang Terbaik , Right . ? Toh semua Tinggal kenangan Je . Huh , Aku mengaku yang Aku still
Sayang Diee . tapy , Aku tak mampu nak Terima Diee , taktahu sebab Ape . Maybe perlukan mase . :D , Sorry Babe . (: 

Aku paling Seronok lahh kan . ? 15 . 10 . 2011 , Hihi . Hari tohh , kenangan yang Takboleh aku lupekan . 
Nak tahu ape Yang special nye Dekat diee sampai aku takboleh Lupekan Diee ,  ?

Aku suke Diee sebab Diee sanggup Buat pape je Untuk aku , tapy . Tak bermakna Aku ambik kesempatan Kayy , ? Aku bukan jenis Macamtoh lahh Brader . Hihi . 
Sebagai Contohh , ? Ehm . Diee kalau takde Kredit , tapy . Die nak jugak Call aku . Diee sanggup Carik kredit , tak Tidur pun takpe . Hihi , Sweet kan . Aku suke Dohh . ! . 

Okayy Okayy . Aku nak Lupekan Diee , takboleh kann . ? So  , Kiteorang sekarang Nihh . KAWAN je . tak lebihh , Kott . kalau nak Coup pun Bolehh jugak . Hihi . Okayy , sengal Aku dahh datang . Naty kite Storyy morry lagy Ye . ? Kbhaii , salam . <3